Friday, March 2, 2012

kompas






adakah kompas ini yang di maksudkan?

oh.tidak.tidak * sambil geleng kepala. 
 jeng.jeng.jeng


kompas  yang dimaksudkan

( ^_^ )

serious, mesti tgh byg sihah pakai cermin mata ni kan?

 woot sihah, lawanya sihah ...punya spec =.='


# true story 

sedang belajar menjadi seorang yang tanpa cermin mata

tidak mengapa tanpa cermin mata

cermin mata ( spec ) simpan dalam almari baju , bungkus siap-siap dengan surat khabar. :D  KEJAM ATAU NEKAD ?

sebelum tidur letak bawah tilam bagi lenyek. * ini kes orang yang berharta, sihah tak termasuk. muahaha

letak tepi katil, lepas tu buat gaya tidur jackie chan, bangun pagi  *pecah spec aku .waaaaaaa ~umph gaya lam hati " mujur pecah" - diantara yang berharta, tak termaksud sihah


masuk toilet, sangkut pada baju,pastu jatuh, buat-buat tak nampak dan flash tandas. muahaha " gaya yang terlebih duit lagi "

kesimpulannya,walaupun dah nekad untuk tanpa cermin mata

tiang jugak sihah tepuh 

batu jugak yang sihah langgar

adik sendiri pun boleh tertukar

huruf a dengan z pun dah nampak macam sama

mata pun berbinar seolah-olah cahaya/petunjuk selalu datang T.T

dah gunanya kembali semula.

namun dalam hati, masih berbicara 

" wahai spec,nekad itu masih ada "

^_^

p/s : kompas hati lebih bermakna :)


4 comments:

  1. tanpa kompas tu, hilang arah lah aku. tak tahu arah tuju. semakin kabur.. semakin kelam... huhu

    ReplyDelete