Sunday, April 1, 2012

ke timur atau ke barat, rumah adalah segalanya.


"East or West, home is the best"
rumah aku ada cam gini?


tak dowh,
cukup kami makan, kami main, kami sembang, kami aku buat citer-citer lucu


syukur.syukur.syukur


duduk rumah lah benda yg paling best


bab kata abang aku
"akak kahwin je dgn anak raja"
aku tak aim pun "anak raja" tapi aku aim "raja" terus
wakaka 
sbb apa?
this is your way  to escape from your uni life. :D

 *penat ke ngaji ni*

ishh *geleng kepala*
.
.
.

kami baring atas rumput


tadah apa yg dilukis pada langit

sbb apa pilih gini? *masuk mode*

sbb aku nak rumah yg homey,bukan rumah mcm bilik hotel


nak pilih masa depan *kerja* 

yang boleh bg byk masa untuk stay kat rumah



"I want to be a good mom"

"the best mama ever"

"me too"

T.T

nak one big happy family *touching*


"we're going to have one big family"

amin

kata-kata ustaz ngiang lg kat telinga

"ibu yang kendong kita dalam perut for nine months. azab, 

tau ? "

tetibe

tsk.tsk.tsk

ambik fon, cari kontek nombor, telefon umi.

"umi,umi sihat? *buat nada comel2 sikit. T,T


  
ketika negara gempur dgn masalah dunia, 
diskusi pemimpin terhenti apabila Mother Teresa menyatakan

" Go home and love your family "

                           ( ^_^ )



No comments:

Post a Comment